Методична проблема: формування соціалізованої, зрілої до життя особистості шляхом впровадження ідеї гуманітарної системи особистісно – орієнтованого навчання та виховання, розвиток творчості, здібності, обдарувань дітей.
Головні завдання і напрямки роботи реалізації даної проблеми:
1. Глибокий аналіз реальних справ у навчально-виховному закладі.
2. Формування поля нового змісту освіти для забезпечення нової якості знань дітей:
а) формування якісно нового педагога шляхом його різнопланової, багатогранної, висококультурної самоосвіти у міжкурсовий період;
б) докурсова та курсова підготовка;
в) активна робота учителів у різних методичних ланках;
г) розробка і створення учителями власної системи методики уроків;
д) прогнозування навчальної діяльності учнів;
е) психологізація педагогів;
є) використання інтерактивних методів навчання;
ж) аналіз власної технології для досягнення поставлених цілей.
3. Систематичне вивчення державних нормативних документів про освіту, ознайомлення з тенденціями інноваційних технологій, інтеракцій навчання.
4. Гуманізація, гуманітаризація навчально-виховного процесу, створення комфортних умов для учня в процесі реалізації парадигми особистісно орієнтованої освіти. Створення умов для навчання дітей в гімназійних класах.
5. Створення умов для профільного навчання учнів на основі моніторингу, аналізу динаміки навчально-виховного процесу, потреб місцевості. Укладення угод з ВНЗ.
6. Обладнання кабінетів, поповнення їх новою літературою.
7. Продовжувати роботу "Музею Слави", організація пошуково дослідницької роботи.
8. Поглиблення змісту громадянського виховання школярів.
9. Поглиблення змісту співпраці з батьками з питань превентивного виховання, здорового способу життя.