З 1996 року школа перейшла на модульно – розвивальну систему навчання.
Мета модульно - розвивального навчання забезпечення прогресивного психосоціального розвитку вчителя і учня в умовах діалектично пов’язаних процесів навчання, виховання і освіти, а конкретніше – оптимізація багатоскладових процесів соціально-особистісного розвитку учасників розвивальної педагогічної взаємодії.
Основу технології модульно-розвивального навчання становлять ідеї модульно-розвивального
процесу і цілісного функціонального циклу навчального модуля.
Навчально-модульний процес у пропонованій концептуальній схемі обґрунтовується як найпрогресивніша форма (втілення) процесу соціалізації особистості. Суть останнього полягає в оволодінні учнем соціально-культурним досвідом на рівні знань, норм і цінностей, який дає змогу йому формуватися і само реалізуватися як творчій особистості.
Модульно-розвивальний
процес реалізується через логічні і психолого-дидактичні зв’язки навчальних
модулів, кожний з яких характеризує мікроетап
психосоціального розвитку учня.
Поступальний розвиток модульного навчання пов'язаний з фундаментальним обґрунтуванням принципу модульності як одного з головних у галузі сучасної освіти, кожний аспект якого пройшов певні етапи становлення:
- від модульної теми і міні-курсу до модульної навчальної програми і модульного програмно-навчального комплексу;
- від модульного уроку до формального модуля як сукупності 20- чи 30- хвилинних міні-модулів;
- від операційного і системно-діяльнісного модулів до цілісних комп'ютерно-навчального і дидактичного модулів;
- нарешті, від об’єднання шкільних модулів до модульно-розвивальної системи як реальної альтернативи класно-урочної системи.