Мета школи – задоволення потреб громадян мікрорайону в доступі до якісної загальної середньої освіти, розвиток і формування соціально зрілої, творчої особистості громадянина України.
Школа працює за елементами модульно-розвивальної системи навчання.
Головні принципи модульної системи:
а) цільове призначення інформаційного матеріалу;
б) діяльнісний перехід до формування комплексної дидактичної мети;
в) повнота викладу навчального матеріалу в модулі;
г) функціональність навч. змісту і пошукової діяльності;
д) відносна самостійність навч. елементів модуля;
е) реалізація зворотнього зв’язку;
ж) оптимальна передача інформаційного та методичного матеріалу.
Основна проблема, яку розв'язує педагогічний колектив:
удосконалення роботи школи із застосуванням елементів модульно-розвивальної системи навчання, інформаційно-комунікаційних технологій та модернізації навчально-виховної роботи, організація роботи 5-7 класів та класів допрофільної підготовки (8-9), профільне навчання в 10-11 класах, підвищення результативності роботи педагогічного колективу шляхом вдосконалення педагогічної майстерності вчителів.
Основні завдання, над розв'язанням яких працює школа:
1. Виховання учнів морально, психічно і фізично здоровими. Виховання учнів на принципах загальнолюдських цінностей, виховання національної свідомості і самосвідомості.
2. Забезпечення умов для оволодіння учнями системою знань про природу, людину і суспільство. Підвищення якості освіти і виховання, забезпечення більш високого рівня викладання кожного предмета. Підготовка до незалежного зовнішнього тестування якості знань учнів.
3. Удосконалення роботи по розвитку здібностей, творчого мислення учнів, потреби і вміння самовдосконалюватись. Робота із здібними учнями.
4. Формування в учнів громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії, долю суспільства.
5. Поліпшення рівня наукового управління школою. Демократизація і гуманізація роботи школи.
6. Посилення відповідальності учнів за якість навчання, додержання навчальної і трудової дисципліни.
7. Посилення ролі учнівського самоврядування в школі.
8. Удосконалення єдності дій школи, сім’ї і громадськості по вихованню учнів. Педагогізація батьків.
9. Вивчення, узагальнення, творче впровадження передового досвіду.
10. 3міцнення навчально-матеріальної бази школи.
Проблемні питання, над розв’язанням яких працює педагогічний колектив школи
1. Забезпечення диференціації навчально-виховного процесу в умовах розбудови національної школи.
2. Удосконалення дванадцятибальної системи оцінювання знань учнів, яке повинно мати плановий і безперервний характер:
- підготовка дітей до зовнішнього незалежного тестування;
- спрямування на реалізацію навчальних програм;
- передбачати не лише виміри, але й інтерпретацію і судження щодо рівня навчальних досягнень учнів;
- враховувати соціодемографічні, культурні, гендерні особливості учнів;
- бути справедливим і рівним, створюючи всім учням однаково сприятливі умови для виявлення рівня своїх навчальних досягнень;
- заохочувати учнів до активної участі в навчальному процесі і до самооцінювання, підтримувати бажання до навчанання впродовж усього життя.
3. Створення різновікових дитячих об’єднань за інтересами.
4. Демократизація управлінської діяльності в школі.
5. Забезпечення умов для естетичного розвитку учнів.
6. Забезпечення умов для самонавчання і самовиховання, розвитку творчих здібностей учнів.
7. Забезпечення психічного та фізичного здоров'я підростаючого покоління.
8. Комп'ютеризація навчально-виховного процесу школи.
9. Особистісно-зорієнтований підхід до навчально-виховного процесу
10. Використання інтерактивних методів навчання.