Неділя, 05.05.2024, 20:37
Гість | "Гости" Гість | RSS


Наша адреса

Хмельницька область,
Деражнянський район,
м. Деражня,
вул. Лесі Українки, 9


тел. (03856) 2-16-60
E-mail: dernvk@gmail.com

Меню сайту
Категорії розділу
Всеукраїнський колосок [5]
Новини школи [344]
Інформація про всі новини у школі
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8086
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений
Форма входу
Корисні посилання






Каталог статей

Головна » Статті » Новини школи

Декада інформатики
Позакласний захід "Подорож країною інформатики"

"Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики. Розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість. Виховувати вміння працювати в групах, почуття відповідальності.
Звучить музика.
Ведуча 1. Добрий день, шановні друзі!
Ведуча 2. Вітаємо всіх, хто сьогодні подорожуватиме разом з нами незвичайною країною Комп'ютерленд! Щоб потрапити до неї треба гарно знати інформатику. Саме тому в подорож сьогодні вирушають команди пятитикласників і команди шестикласників, в складі яких найкращі знавці інформатики!
Ведуча 1. Вітаємо команду 5-х класів «Компашки», Капітан команди: Жураківський Роман.
Ведуча2. Капітан команди «1-Б» класу … та її команда «Оперативники»
Ведуча 1. Команда «2-А» класу «Юзери» та її капітан ….
Ведуча 2. А спостерігати за подорожжю будуть:
1. Лоран Надія Борисівна,
2. Харено Ірина Михайлівна;
3. Ринда Оксана Павлівна
Ведуча 1. І конкурс. Командам за 1 хвилину необхідно скласти слова з букв, що становлять слово «КОМП'ЮТЕРИЗАЦІЯ». Виграє та команда, що складе більше слів. Оцінюється конкурс: 1 слово - 1 бал Час пішов. Ведуча 2. ІІ конкурс «Розминка» Перша зупинка нашої подорожі місто Теоретик. Команди повинні проявити солідарність з його жителями, відповівши на 7 теоретичних питань з курсу інформатики. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Отже:
Запитання команді 5 класу:
1. Найголовніша кнопка на робочому столі (Пуск)
2. Найпростіший графічний редактор ( Paint)
3. Сучасна операційна система (Windows)
4. Пристрій відображення інформації (монітор)
5. Пристрій, що бігає по столу і має 2 або 3 кнопки (миша) 6. Місце, де зберігаються документи (Папка)
7. Яка клавіша знищує символ зліва від курсору? (Backspace)
Запитання команді …класу:
1. Програма, що знаходиться на робочому столі і призначена для видалених об'єктів (Корзина)
2. Всесвітня мережа (Інтернет)
3. Пристрій друку (принтер)
4. Найпростіший текстовий редактор (Блокнот)
5. Процес зміни шрифту, кольору в тексті називається… (Форматуванням)
6. Клавіша, яка робить літери великими (Caps Lock)
7. Клавіша, що дозволяє робити абзац (Enter)
Запитання команді класу:
1. Значок на робочому столі (піктограма)
2. Текстовий редактор Microsoft Office (Word)
3. Програма, яка створює малюнки (графічний редактор)
4. Пристрій для введення інформації з паперу (сканер)
5. Пристрій, який має більше 100 кнопок (клавіатура)
6. Клавіша відміни команди (Esc)
7. Яка клавіша знищує символ справа від курсору? (Delete) - Чи готове журі підвести підсумки перших двох конкурсів? ІІІ конкурс «Кросворд» Залишивши місто, команди знову вирушають в дорогу. І от на їхньому шляху Ярмарок кросвордів. Задача команд: розгадати кросворд і головне слово в синій колонці. (Команди на своїх місцях, дивлячись на дошку, розв’язують кросворд на швидкість, хто перший розв’язав – піднімає руку) Максимальна оцінка за кросворд 7 балів, за головне слово +1 бал.
1. Пристрій, що має більше 100 кнопок.
2. «Очі» комп'ютера.
3. Маленька, сіренька, з хвостиком.
4. Друкуючий пристрій.
5. Одиниця вимірювання діагоналі екрану.
6. Маніпулятор для ігор.
7. Пристрій для передачі інформації з паперу в комп'ютер. 8. Розмножуючий пристрій.
(Учасники здають завдання журі, на дошці з’являється кросворд з відповідями.)
- Шановні учасники, зараз ви зможете перевірити правильність розв’язання кросворду.
Відповіді: клавіатура, монітор, миша, принтер, дюйм, джойстик, сканер, ксерокс.
- Чи готові наші спостерігачі дати оцінки 3-ох останніх конкурсів?
ІV конкурс «Малюнок» І от учасники підходять до чарівного лісу. Тут команди вирішили відпочити та намалювати оточуючий пейзаж на згадку про подорож. Завдання: малюнок малює вся команда; кожен з учасників має намалювати фрагмент малюнку. Максимальна оцінка за малюнок – 5 балів. Учасники малюють 3 хвилини.
Гра з глядачами.
1. Якщо треба знову й знову Вести з комп'ютером розмову, Є помічник – «тваринка» в нас, Що допоможе нам всяк час. (Миша)
2. Ця всесвітня мережа Скільки знає – просто жах! З нею вчись ти працювати – Теж багато будеш знати. (Інтернет)
3. Хто хоче щось запам'ятати – В блокнот свій може записати. Комп'ютер теж немов блокнот – Не має з пам'яттю турбот. А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноут-бук)
4. Про нього знаємо ми нині: З ним справу мають в медицині. Біолог з ним теж справу має, А комп'ютер від нього страждає. (Вірус)
5. З ним справу має архітектор, З ним справу має будівельник. Хто за комп'ютером працює, До нього теж давно вже звик. Скажіть про що іде тут мова – Назвіть одне англійське слово. (Windows)
V конкурс «Конкурс капітанів» Наші команди наближаються до столиці Комп'ютерленду – Віндоусу. Цього разу на їх шляху з'явилася перепона – прірва Вірус. Ми знаємо, що капітан – це сильна, смілива, вольова людина. Він має гострий розум та швидку думку. Капітан повинен знаходити вихід із будь-яких екстремальних ситуацій. Тому саме капітан може допомогти команді пройти через прірву. А для цього капітану треба за 1 хвилину набрати якомога більше символів тексту за допомогою клавіатурного тренажера. Та команда, капітан якої набере найбільшу кількість символів, потрапить до столиці першою і матиме на рахунку 3 бали, друга по кількості набраних символів – 2 бали, та остання – 1 бал.
VІ конкурс «Показуха»
Наші команди успішно подолали прірву та потрапили до столиці Комп'ютерленду – Віндоусу. Там вони познайомилися з його жителями: Кнопкою Пуск, Піктограмами Кошик та Мій комп'ютер, Програмами Word та Paint. На згадку команди вирішили залишити жителям цієї незвичайної країни свої знання нашої планети. Отже, один з учасників повинен показати мімікою терміни, які використовуються в інформатиці, а команда має їх відгадати.
Монітор Учитель інформатики Клавіатура Гра Комп’ютер Принтер(Мелодія)
Інформатика – це дуже молода наука. Їй всього 60 років. За цей час вона заполонила весь світ. Тому з деякими поняттями інформатики ви вже давно знайомі. Отже, відгадайте ще загадки:
Гра з глядачами.
Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп'ютерна я... (мишка)
Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я... (редактор)
Я магнітний бутерброд,
Та мене не з'їсть ваш рот.
Файли й папки — це дієта
- Для магнітної... (дискети)
А, Б, В, Г, Ґ і кома —
Всім, мабуть, уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж це... (клавіатура)
Я показую об'єкти,
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний... (монітор)
Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде тол к,
Адже я — системний... (блок)
Я надаю слово журі для оголошення результатів подорожі. (Оголошення результатів змагань) Підійшла до завершення наша подорож. Сьогодні ми переконалися, що й серед нас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому вони будуть розвивати цю науку.
Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а командам, які сьогодні трішечки відстали, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання. Нагородження учасників.
Категорія: Новини школи | Додав: Ірина (18.03.2011)
Переглядів: 1055 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Погода у Деражні
ВКонтікті
Соціальні мережі
Кондратюк Д. А.
40
Старший оперуповноважений сектору кримінальної поліції в справах дітей Деражнянського РВ УМВС України в Хмельницькій області
Моб. тел. 0673540866

Деражнянська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz