Наша адреса
Хмельницька область, Деражнянський район,
м. Деражня, вул. Лесі Українки, 9
тел. (03856) 2-16-60
E-mail: dernvk@gmail.com
Статистика
Онлайн всього: 9 Гостей: 9 Користувачів: 0
|
Каталог статей
Декада інформатики
Позакласний захід "Подорож країною інформатики"
"Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики. Розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість. Виховувати вміння працювати в групах, почуття відповідальності. Звучить музика. Ведуча 1. Добрий день, шановні друзі! Ведуча 2. Вітаємо всіх, хто сьогодні подорожуватиме разом з нами незвичайною країною Комп'ютерленд! Щоб потрапити до неї треба гарно знати інформатику. Саме тому в подорож сьогодні вирушають команди пятитикласників і команди шестикласників, в складі яких найкращі знавці інформатики! Ведуча 1. Вітаємо команду 5-х класів «Компашки», Капітан команди: Жураківський Роман. Ведуча2. Капітан команди «1-Б» класу … та її команда «Оперативники» Ведуча 1. Команда «2-А» класу «Юзери» та її капітан …. Ведуча 2. А спостерігати за подорожжю будуть: 1. Лоран Надія Борисівна, 2. Харено Ірина Михайлівна; 3. Ринда Оксана Павлівна Ведуча 1. І конкурс. Командам за 1 хвилину необхідно скласти слова з букв, що становлять слово «КОМП'ЮТЕРИЗАЦІЯ». Виграє та команда, що складе більше слів. Оцінюється конкурс: 1 слово - 1 бал Час пішов. Ведуча 2. ІІ конкурс «Розминка» Перша зупинка нашої подорожі місто Теоретик. Команди повинні проявити солідарність з його жителями, відповівши на 7 теоретичних питань з курсу інформатики. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Отже: Запитання команді 5 класу: 1. Найголовніша кнопка на робочому столі (Пуск) 2. Найпростіший графічний редактор ( Paint) 3. Сучасна операційна система (Windows) 4. Пристрій відображення інформації (монітор) 5. Пристрій, що бігає по столу і має 2 або 3 кнопки (миша) 6. Місце, де зберігаються документи (Папка) 7. Яка клавіша знищує символ зліва від курсору? (Backspace) Запитання команді …класу: 1. Програма, що знаходиться на робочому столі і призначена для видалених об'єктів (Корзина) 2. Всесвітня мережа (Інтернет) 3. Пристрій друку (принтер) 4. Найпростіший текстовий редактор (Блокнот) 5. Процес зміни шрифту, кольору в тексті називається… (Форматуванням) 6. Клавіша, яка робить літери великими (Caps Lock) 7. Клавіша, що дозволяє робити абзац (Enter) Запитання команді класу: 1. Значок на робочому столі (піктограма) 2. Текстовий редактор Microsoft Office (Word) 3. Програма, яка створює малюнки (графічний редактор) 4. Пристрій для введення інформації з паперу (сканер) 5. Пристрій, який має більше 100 кнопок (клавіатура) 6. Клавіша відміни команди (Esc) 7. Яка клавіша знищує символ справа від курсору? (Delete) - Чи готове журі підвести підсумки перших двох конкурсів? ІІІ конкурс «Кросворд» Залишивши місто, команди знову вирушають в дорогу. І от на їхньому шляху Ярмарок кросвордів. Задача команд: розгадати кросворд і головне слово в синій колонці. (Команди на своїх місцях, дивлячись на дошку, розв’язують кросворд на швидкість, хто перший розв’язав – піднімає руку) Максимальна оцінка за кросворд 7 балів, за головне слово +1 бал. 1. Пристрій, що має більше 100 кнопок. 2. «Очі» комп'ютера. 3. Маленька, сіренька, з хвостиком. 4. Друкуючий пристрій. 5. Одиниця вимірювання діагоналі екрану. 6. Маніпулятор для ігор. 7. Пристрій для передачі інформації з паперу в комп'ютер. 8. Розмножуючий пристрій. (Учасники здають завдання журі, на дошці з’являється кросворд з відповідями.) - Шановні учасники, зараз ви зможете перевірити правильність розв’язання кросворду. Відповіді: клавіатура, монітор, миша, принтер, дюйм, джойстик, сканер, ксерокс. - Чи готові наші спостерігачі дати оцінки 3-ох останніх конкурсів? ІV конкурс «Малюнок» І от учасники підходять до чарівного лісу. Тут команди вирішили відпочити та намалювати оточуючий пейзаж на згадку про подорож. Завдання: малюнок малює вся команда; кожен з учасників має намалювати фрагмент малюнку. Максимальна оцінка за малюнок – 5 балів. Учасники малюють 3 хвилини. Гра з глядачами. 1. Якщо треба знову й знову Вести з комп'ютером розмову, Є помічник – «тваринка» в нас, Що допоможе нам всяк час. (Миша) 2. Ця всесвітня мережа Скільки знає – просто жах! З нею вчись ти працювати – Теж багато будеш знати. (Інтернет) 3. Хто хоче щось запам'ятати – В блокнот свій може записати. Комп'ютер теж немов блокнот – Не має з пам'яттю турбот. А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноут-бук) 4. Про нього знаємо ми нині: З ним справу мають в медицині. Біолог з ним теж справу має, А комп'ютер від нього страждає. (Вірус) 5. З ним справу має архітектор, З ним справу має будівельник. Хто за комп'ютером працює, До нього теж давно вже звик. Скажіть про що іде тут мова – Назвіть одне англійське слово. (Windows) V конкурс «Конкурс капітанів» Наші команди наближаються до столиці Комп'ютерленду – Віндоусу. Цього разу на їх шляху з'явилася перепона – прірва Вірус. Ми знаємо, що капітан – це сильна, смілива, вольова людина. Він має гострий розум та швидку думку. Капітан повинен знаходити вихід із будь-яких екстремальних ситуацій. Тому саме капітан може допомогти команді пройти через прірву. А для цього капітану треба за 1 хвилину набрати якомога більше символів тексту за допомогою клавіатурного тренажера. Та команда, капітан якої набере найбільшу кількість символів, потрапить до столиці першою і матиме на рахунку 3 бали, друга по кількості набраних символів – 2 бали, та остання – 1 бал. VІ конкурс «Показуха» Наші команди успішно подолали прірву та потрапили до столиці Комп'ютерленду – Віндоусу. Там вони познайомилися з його жителями: Кнопкою Пуск, Піктограмами Кошик та Мій комп'ютер, Програмами Word та Paint. На згадку команди вирішили залишити жителям цієї незвичайної країни свої знання нашої планети. Отже, один з учасників повинен показати мімікою терміни, які використовуються в інформатиці, а команда має їх відгадати. Монітор Учитель інформатики Клавіатура Гра Комп’ютер Принтер(Мелодія) Інформатика – це дуже молода наука. Їй всього 60 років. За цей час вона заполонила весь світ. Тому з деякими поняттями інформатики ви вже давно знайомі. Отже, відгадайте ще загадки: Гра з глядачами. Я не нишпорю в коморах, Не ховаюся по норах. Ковзаю по столу трішки, Бо комп'ютерна я... (мишка) Промені і сонце-коло Намалюємо ми скоро. Творчий маю я характер, Бо графічний я... (редактор) Я магнітний бутерброд, Та мене не з'їсть ваш рот. Файли й папки — це дієта - Для магнітної... (дискети) А, Б, В, Г, Ґ і кома — Всім, мабуть, уже відома Така клавішна структура. Звісно ж це... (клавіатура) Я показую об'єкти, Фото-, відеопроекти. Я не плеєр, не мотор, А звичайний... (монітор) Якщо є складна робота, Мусить бути лиш охота, Бо зі мною буде тол к, Адже я — системний... (блок) Я надаю слово журі для оголошення результатів подорожі. (Оголошення результатів змагань) Підійшла до завершення наша подорож. Сьогодні ми переконалися, що й серед нас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому вони будуть розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а командам, які сьогодні трішечки відстали, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання. Нагородження учасників.
|
Категорія: Новини школи | Додав: Ірина (18.03.2011)
|
Переглядів: 1087
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Кондратюк Д. А.
Старший оперуповноважений сектору кримінальної поліції в справах дітей Деражнянського РВ УМВС України в Хмельницькій області Моб. тел. 0673540866
|