П`ятниця, 10.01.2025, 04:08
Гість | "Гости" Гість | RSS


Наша адреса

Хмельницька область,
Деражнянський район,
м. Деражня,
вул. Лесі Українки, 9


тел. (03856) 2-16-60
E-mail: dernvk@gmail.com

Меню сайту
Категорії розділу
Всеукраїнський колосок [5]
Новини школи [344]
Інформація про всі новини у школі
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8086
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений
Форма входу
Корисні посилання






Каталог статей

Головна » Статті » Новини школи

Переваги та недоліки інклюзивного навчання в масовій школі
Інклюзія (від inclusion – «включення») – процес збільшення ступеня участі всіх громадян у суспільному житті.
Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, яка гарантується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобути здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
Освітні послуги надаються в умовах загальноосвітніх навчальних закладів у класах з інклюзивним навчанням вчителями-дефектологами. Зарахування дітей з особливими освітніми потребами до класів з інклюзивним навчанням здійснюється в установленому порядку відповідно до висновку ПМПК.
Наповнюваність класів з інклюзивним навчанням становить не більше як 20 осіб, х них: 1-3 дитини з розумовою відсталістю або вадами опорно-рухового апарата, або зниженим зором чи слухом, або ЗПР, не більше двох дітей сліпих або глухих, або з ТПМ, складними вадами розвитку, або тих, що пересуваються на візках.
Навчання в інклюзивних класах здійснюється за типовим навчальним планом, підручниками, програмами, посібниками, рекомендованими для ЗОШ + спеціальні підручника, з відповідною адаптацією. Індивідуальний навчальний план складається з урахуванням висновку ПМПК і передбачає у своєму змісті від 3 до 8 годин на тиждень корекційно-розвивальних занять, що проводиться вчителем-дефектологом. Система оцінювання досягнень учнів повинна бути стимулююча. По закінченню навчання учням видають документ встановленого зразка для ЗОШ, учнями якої вони були.
Переваги інклюзивного навчання:
 діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей,
 діти вчаться співробітництва,
 діти вчаться налагоджувати і підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них,
 завдяки спілкуванню з однолітками, поліпшується когнітивний, моторний, соціальний та емоційний розвиток дітей,
 оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально,
 навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей,
 усі батьки стають частиною шкільної спільноти,
 учителі краще розуміють індивідуальні особливості учнів,
 вчителі починають розглядати дітей більш цілісно, а також вчаться дивитися на ситуацію очима дітей
 діти розвиваються краще, коли навчаються разом зі своїми ровесниками.
Міфи інклюзивного навчання:
 уявлення про те, що діти з психофізичними вадами є порушниками поведінки, що вони агресивні, не відповідає реальності. Практика свідчить, навіть якщо в деяких з дітей даної категорії спостерігаються вияви агресії чи неслухняності, то вони є наслідком не біологічного порушення, а педагогічної занедбаності, впливу соціального оточення,
 думка про те, що над дітьми будуть знущатись однокласники. Психологічний клімат в класі повністю залежить від правильних дій вчителя, від створення ним позитивної атмосфери.
Цілеспрямована підготовка вчителів сприятиме успішному розв’язанню проблеми інклюзивного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітніх класах.
Категорія: Новини школи | Додав: Ксюша (18.02.2015)
Переглядів: 898 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Погода у Деражні
ВКонтікті
Соціальні мережі
Кондратюк Д. А.
40
Старший оперуповноважений сектору кримінальної поліції в справах дітей Деражнянського РВ УМВС України в Хмельницькій області
Моб. тел. 0673540866

Деражнянська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz