1. Атаманський Андрій
2. Балаушко Марина
3. Бехта Микола
4. Будзінська Інна
5. Дума Тетяна
6. Козирський Владислав
7. Романова Діана
8. Свідерська Аліна
9. Ткачук Микола
10. Черкаська Світлана
Кожному учневі було забезпечене окреме робоче місце з підключенням до мережі Інтернет, наданий власний логін і пароль для доступу і виставлений таймер для роботи – 2 уроки. Спочатку учні ідентифікувалися на сайті http://dn.hoippo.km.ua/moodle/login/index.php і відповідали на питання тесту. (Тест був у системі moodle на знання елементної бази комп’ютерів, операційних систем). Виходячи з пройденого тестування варто зазначити, що, практично, усі учасники отримали за це завдання 8-12 балів, що є не поганим результатом.
Наступне завдання було таке, потрібно було взяти із сайту www.info.hoippo.km.ua архів завдань (Інтернет, Word, Excel) і його розархівувати, але при цьому треба використати пароль, який надісланий на електронну скриньку. З цим завданням діти також швидко справились.
Найважчою була робота в двох варіантах, виконуючи її, учні повинні підійти творчо і максимальним рівнем знань. Наприклад, в одному з варіантів, потрібно використати мережу Інтернет, обрати п’ять банків, які працюють в нашій області. Вибрати один з них для отримання споживчого кредиту на суму 5000, обґрунтувати свій вибір і скласти таблицю для розрахунків сплати кредитів з річною ставкою банку. На основі даної таблиці створити діаграму сплати відсотків та погашення кредиту. Оформлення добрати самостійно. Також потрібно було проаналізувати відсоткові ставки по депозитах в національній та іноземній валютах в залежності від терміну депозиту в обраних банках.
Наші учні, по мірі своїх можливостей і знань офісних програм, виконали це завдання по-різному, та головне, при виконанні завдань:
1. Використовували формули для розрахунків у програмі Excel ,
2. Демонстрували знайдений результат за допомогою діаграм,
3. Непогано проаналізували і оформили документи у програмі Word (підібравши відповідне оформлення і стиль тексту);
4. Під час роботи застосовували скріншоти;
5. Використали знання в мережі Інтернет: здійснювали пошук, приймали та відправляли листи за допомогою електронної пошти.
В учнів були виявлені такі недоліки:
1. Нерозуміння поставлених перед ними завдань;
2. Неякісне форматування у текстовому редакторі, тобто недотримання стилю оформлення офіційних документів;
3. Не застосований відповідний формат до клітинок у Excel;
4. Невиконання задач по програмуванні (оскільки профіль учнів суспільно-гуманітарний – 1год./тиж.) Загалом, ватро відзначити, що рівень оволодіння ІКТ на базі Деражнянського НВК №2, гімназії не поганий, адже усі учні бажають бути сучасними, по мірі можливостей, і отримати якнайкращі знання у нашій школі!
Результами проведення моніторингу подані у таблиці:
Завдання моніторингу 2011 |
Скачати |
Інструкція проведення моніторингу |
Скачати |
|
| |